دانلود آهنگ حامد همایون به نام معجزه + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ حامد همایون به نام معجزه + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 25 دی 1399 ساعت 18:53 | بازدید : 224 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

حامد همایون معجزه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام معجزه + متن آهنگ

Hamed HomayounMojeze

دانلود آهنگ جدید حامد همایون معجزه

 

متن آهنگ معجزه از حامد همایون


خوب ترین حال و هوای دلم کاش بمانی تو برای دلم من به تو وابسته ترین آدمم دور شوم خسته ترین آدمم جام جهان تشنه ی لب های توست مست شد و دست از این خانه شست معجزه کن خوب ترین خوب من عشق ترین آدم محبوب من زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد روی نگیر از نفس افتاده ام دست خودم نیست که دلداده ام گوشه ی چشم تو چه ها میکند در دل من معجزه ها میکند زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد

 



برچسب‌ها: حامد همایون ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 286
:: بازدید ماه : 8098
:: بازدید سال : 27573
:: بازدید کلی : 53022